10.06.12

Hallå!
 
Lördag har vi här, sitter och pluggar en kväll som denna.. men vilken tur jag har lite tjejsnus och öl.. haha.. då går det lättare.. stress nu för jag har "procrastinerat" lite.. inte bra! Iaf fått en sak helt klar.. :)
Idag stack jag, Jakob, Nelli och Mary till Tacoma för att klättra.. Så härligt! Har verkligen saknat det.. helt slut är jag med.. och händerna gör ont, så ska det vara.. Dem hade ett par sprickor att klättra i, så jamma gjorde jag bannemig! Både händer och fötter.. fick lite publik men det är alltid skoj, sprickor är ju ändå min favoritklättring :D
 
Igår, fredag, så stack vi till Seattle, till UW (university of washington) för att se om vi kunde komma in på ett frat-party.. Gick väl inte som tänkt precis.. Men så sjukt coolt var det att se hela gator med enbart sorority och fraternity hus. såna där Kappa Delta, Theta Beta Theta och allt vad det heter..!! :) Husen är ENORMA!
 
Just nu sitter vi alla sociala med datorer och plugg.. men ja, vad gör man inte?! 
 
Imorgon blir det ännu mera pluggande, och sen kl 4 åker vi på ett fotbollsevent. Seattle Sounders mot Portland Timbers. (Portland ligger i Oregon vilket är våran grannstat). Ska bli kul :) Härligt gäng är vi som åker!
 
Annars så är det bara skola faktiskt.. Därför blir det mindre uppdaterande här, eftersom jag skriver för skolans internationella blogg så tappar jag suget här, eller ja.. när jag väl börjar skriva så kommer jag in i ett flow, haha!
 
Åh just det ja, Robbin, Björn och Yu åkte och skydivade idag hela dagen, så coolt! Björn och Yu har börjat med licens för fallskärmshoppning.. Dem hoppade ensamma också :) svincoolt!! Skulle gärna också göra det men kostar typ lika mycket som tuition för skolan..
 
Ha en trevlig söndag sverige :)
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

Hej!

Ja jag hade bestämt mig för Santa Monica, dock fick jag häromdan reda på att man inte kan ansöka som Study Abroad student till den skolan och det känns jätte tråkigt eftersom det är det jag vill göra. Därför har jag bestämt mig för att studera på Santa Barbara City College istället :) Har skapat en ny blogg om du vill kolla där istället.

2012-10-11 @ 10:59:59
URL: http://www.anderssonsandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0