Pirr i magen!

Har ett konstant pirr i magen, ska snart åka tillbaka till USA igen, på onsdag närmare bestämt :)
Sitter och packar. Illamående i ena stunden, glädjerus i andra!
 
Känns såklart tråkigt att lämna familj och vänner, men jag glömmer nästan bort att Skype finns. Det gör ju det hela så mycket enklare. Dock ska jag ju vara borta betydligt längre än tre månader denna gång. 1 år.. minst..!!
 
Jag gillar det ändå, älskar det faktiskt! Går igenom smyckena mina just nu, vad vill jag ha med och lämna kvar. Vad svårt det ska vara? Haha.. Borde ju skita i allt sådant.. Men jag brukar slänga ur och slänga i väskan i sista stund så vi får se vad som kommer med.. Ska iväg på tisdag redan, brorsan min har flyttat till Göteborg så jag sover över där och åker till Landvetter därifrån på onsdag morgon. Möter upp bästa Madde på flygplatsen :) Så härligt att flyga med sällskap över. Har laddat datan full med film så vi har att göra på mellanlandningar. Dock är det ju 3h i Köpenhamn.. haha!!
 
Hade lite vänner över igår, fikastund. Dem gav mig en sån kul bok, Damrummet! Haha.. Helt klart min humor :) Ska ha den med på flyget när jag sitter på dass..!!
 
Nu fortsatt packning och umgås med mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0