Southcenter

Tjenixen
 
Idag har skolan börjat! Redan gjort bort mig, haha.. :)
Började med English 101 vilket är college nivå. Läraren verkar kul, men tuff! Sedan matte i två timmar. Jag har sjukt svårt för detta ämnet så har redan kämpat röven av mig med läxan här hemma.. tacka vet jag miniräknare och vänner :) Sedan trodde jag att jag hade piano kl 12... därav skulle jag missa patrik radiosändning.. Efter pianolektionen insåg jag att det var ju tisdag och torsdag jag skulle ha de, inte måndagar.. BAJS! stressade till total physical education klassen som jag vill ta istället för piano, jag är enda på väntelistan så jag är nog inne trodde läraren. Ska ha den kursen måndag onsdag och fredag trodde jag, men så säger han, vi ska ha denna varje dag istället :D så vi ska alltså träna måndag-torsdag sen är det teoretiskt på fredagen.. super ju :D sååå kul!!

Hoppas verkligen jag kan droppa pianot imorgon iaf då :)
 
Inhandlat böcker och miniräknare har jag, gick på härliga 2600kr. Och det är en miniräknare samt tre böcker av 4. YAY... :( men jag vill ju utbilda mig, så sett är det ju värt det.
 
Men, sista helgen nu då vi som hade innan skolstart. Söndags blev det en tripp till south center för sushi och bowling :) Var även på southcenter i lördags med kanske jag skrev men inte minns.. här får ni lite bilder iaf :)
 
Fina pojkar! Fanns lite dålig plats dock så blev liggandes för mig.
 
Jakob äter! Vi va på Blue C Sushi, älskar de stället!
 
Nelli & Jag
 
Robbin och Max
 
Det var första gången Robbin åt sushi, cupcake var nog favoriten.
 
Däremot var wasabi en hit.. vidrigt! haha
 
Max min roomie.. med massa wasabi, och ja, han åt det.....
 
Björn hade inte riktigt ngn annan väg ut ur bilen :)
 
Det är såhär vi bowlar.. iaf jag
 
Vi dansade lite :)
 
Grabbarna grus lirar!
 
Guitar hero!
 
Köra bil! såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0