Tillbaka i Auburn

Godmorgon :)
 
Igår bar det av till USA igen!! Mötte upp Madde kl 7 på landvetter, åt frukost och boardade till Köpenhamn.
Väl där hade vi 3h på oss till flyg till Reykjavik. Så vi kollade på film och käkade lite lunch. I Reykjavik hanns det inte med så mkt, skönt var väl det, vill bara åka iväg till Seattle!! :)
 
Sen på det flyget blev det massa filmtittande, inte så mkt sovande faktiskt.. Va så sjuuukt taggad för att landa :D Bästa Nelli hämtade upp oss på flygplatsen! Alla väskor kom fram supersnabbt så allt var över på ett kick, att dem som skulle kolla VISA och I-20 var supertrevliga va ju inte heller fel :D 
 
Det som var mest komiskt var att när väskorna igen skulle åka rullband för att scannas, säger killen som hjälper mig "I recognize you from somewhere?!". Hmm jag vet inte sa jag, men jag går på GRCC.. Jaaa! sa han då att det var jag som körde dig och Kyle till flygplatsen när ni skulle hem över sommaren (han är vän med Kyle).. Haha! Sjukt :D hinner knappt komma in i landet innan man träffar på ngn man känner till, så kul :) 
 
Var helt slut i huvudet när vi kom fram, kunde inte tänka själv. Så vi ordnade boendet snabbt, träffade bästa Koen :D Slängde in allt i rummet och bytte om så stack jag och Nelli till Safeway, köpte lite att äta på och lite grejer som jag behöver ha just nu, hälften av mina saker som kläder, handdukar täcken kudde osv har jag hos en tjej som just i detta nu valde att åka på semester i en vecka. Tur jag har vänner som kan låna mig vad jag behöver :D Sen åkte vi till Jaime och hämtade mina köksgrejer iaf :)
 
Blev en kort kväll med andra ord. Vaknade upp kl 7 imorse. Men drog mig till ca 8, käkat frukost och städat här så nu är rummet iordning ändå :) Ihhh som jag längtat efter detta hela sommaren o nu är jag här :D
 
Idag blir det in till banken osv.. och sedan bio med Koen och Nelli :) The dark knight rises! uhhh jag va så rädd när jag såg andra filmen igår så kommer ju sitta med händerna för ögonen! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0