Bye Bye Birdie

Har precis klickat hem dvdn bye bye birdie by Jason Alexander. Jag är i extas av att vara med i denna musikal. Vi började sjunga sångerna idag och fasen va kul dem är. Grabbarna i dramakursen är sjukt duktiga. Riktig 50tals musikal är ju detta så åhh jag trivs :D
 
Vi sjöng denna sång idag ska se om den går att få in här..
 
 
 
Från filmen jag beställde.. 
 
Vi blev även mätta idag av en costume maker, så vi får våra kläder sen :D och eftersom jag spelar tonåring får vi nog såna där klänningar eller kjolar och annat som i Grease ungefär :) Min kompis ska förresten försöka filma lite så att ni kan få ett smakprov på musikalen när det gäller!
 
Nog talat om detta! Majsan e trött och ska sova snart, kl är 9.30pm..
 
Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha va kul den ser ut :D

2013-04-11 @ 21:36:12
URL: http://sarakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0