Heeelg!

Jag välkomnar helgen redan nu :)
 
Känner att grejer går bra och i rätt riktning här!!
 
Idag stack jag direkt till Trader Joes i Federal Way efter skolan för att handla lite mat, dem har så grymt mycket bra varor! Men, innan detta...
 
Fick tillbaka mitt matteprov från igår, och, jag fick 47 av 52. jag är så NÖJD! :D 
Musikalen går bra, måste bara memorera danser osv.. ska skriv ner allt :) 
 
Har även städat mitt rum, ja, slängt att på sängen när jag sitter vid skrivbordet och vice versa..
 
Gjort min matteläxa, tog mig 10 minuter tror jag haha.. så gött! Hmm... städat vardagsrummet och köket (ja, jag är den enda som gör detta från grunden, dem andra kan inte plocka iordning efter sig tråkigt nog..)
 
Vad annars?
 
Hmm, var på ice cream social igår på campus med Koki, (uttalas kouki). De va skoj och glass är gott!
 
Imorgon blir det födelsedagskalas för Kiki, sen på lördag blir det karaoke i Seattle wohooo :D
 
Vad jag skriver dåligt.. ska fortsätta plugga istället, Akane är här :D
 
Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Sara*

Åh Trader Joes!!! Gud vad jag saknar den affären.. Men akta dig för kakorna Marie. Dom har världens godaste tripple choclate chip cookies.. sjukt goda. Jag och min kompis brukade käka dom till lunch haha.. INTE nyttigt men gudomligt.
Undra om Traders finns i NY, hoppas!

Grattis till mattebetyget, bra jobbat!
KRAAM

2013-04-26 @ 22:17:18
URL: http://sarakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0