Jurassic Park

3D!!
 
Kan ni fatta? Jag har väntat SÅ många år, och när jag hörde att 3D skulle komma förra året så blev jag helt till mig! Såg filmen igår, och jag tror det är den bästa filmen som kan göras i 3D. Faktiskt! ja, det är vad jag tycker.
 
Andra filmer jag sett i 3D har verkligen inte varit värt det, men denna var värt varenda penny!! 
 
Nu ska jag sova och se på film.. inte samtidigt för jag vill ju inte missa filmen jag ska se.. 
 
Åh, fick en roll i musikalen i dramakursen! 50tals tonåring vid namn Elyssa Morley. Skulle vara helt underbart om vänner och familj kunde komma och se musikalen. Men, kanske kanske finns det möjlighet till en videosnutt! :D
 
Hejsvej

Kommentarer
Postat av: Sara

Cooolt, grattis till rollen :D
Vet inte om jag vågar se T-rex i 3D alltså.. mardrömmar forever?

2013-04-08 @ 22:48:10
URL: http://sarakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0