Låååååååånghelg

Godkväll i stugan, nu har jag vart dålig på uppdateringsfronten, IGEN! vadan detta?! Lathet.
 
Hm, vad har jag gjort? Inte ett skit känns det som, men igår var det födelsedagsfirande för Jaime och Ann, jag bakade marängtårta med jordgubbar på, den fick sjukt mycket positiv respons, lycklig i matlagarsjälen blev jag då. Väldigt trevlig fest må jag säga :)
 
Idag, åh idag! HANS ÄR HÄR :D var nyss och träffade honom, helt overkligt, har inte sett killen på ett år, och så när han öppnade dörren förut så blev jag stum och förvånad haha.. helt underbart att se honom iaf, så ikväll blir de fest igen, fest med Hans är ett måste :)
 
Just nu väntar jag på filmsällskap, får se om filmen han valt är bra, fast det gör inte mig ngt, sällskapet är så mycket bättre :) anywho, slänger in en bild eller två till er! Godmorgon därhemma förresten.
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken fin tårta stumpan!!
Hoppas sällskapet och filmen var nice ;)

2013-04-22 @ 10:50:53
URL: http://sarakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0