Sen morgon

Ja jag vaknade kl 12.30 på dagen! Haha, men jag la mig 4 så inte så konstigt..
 
Igår såg jag ÄNTLIGEN Les Miserables. Vilken otroligt bra film, musik gör hela filmen enligt mig. Anne Hathaway när hon sjunger I dreamed a dream, satt nästan själv och grät med gåshud haha! Sacha Baron Cohen är för rolig också! :) Se den om ni inte gjort det!!
 
Efter detta stack jag över till grannarna Koen, Brad och Max. Har inte umgåtts med dem på länge så de va riktigt kul :) Koki och Joel som jag åkte till San Francisco med kom också över sen. Spelade mario kart osv.. hehe.. 
 
Idag blir det lite plugg, har mycket att göra till måndag! bahh.. :P Men jag längtar mer till veckodagarna nu än helgen, haha.. musiken och draman är så kul!! :) Vi håller på och lär oss danserna och sångerna till musikalen.
 
Det som gör mig ännu mer glad är att vi sjunger en medley av les miserables sånger i kören!! :) Ska se om jag kan få ett litet solo där :D
 
Ska försöka få upp ett par bilder här snart, fotar ju inte så mkt!!
 
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0