Spring quarter!

Goddagens,
 
Idag har andra dagen av spring quarter varit. Jag trivs så bra i mina kurser :)
Matte kl 8 på morgonen funkar jättebra, läraren förklarar bra och är rolig plus att min goda vän Anna som jag inte sett på tre månader och som jag hade engelska med min första quarter här är i samma kurs!
Nästa lektion är concert choir, älskar det än! Så kul, och nu sjunger vi musikalsånger :) wohooooo vi sjunger en medley från disney filmen Newsies.
 
Efter detta en timmas rast och sedan drama! Åhhh känns underbart att vara tillbaka på scen, dock första dagen sjöng vi igenom en sång vi sedan fick reda på vi skulle ha för våran audition dagen efter.. idag alltså.. phu nervositet! Men, min audition gick bra, lite nervös och jag tittade inte alls på alla i klassen utan bara på lärarna som dömde oss haha.. Men men vi var alla väldigt "supportive" mot varandra och klappade händer åt varandra, hjälpte verkligen :) några få toner jag missade men allt som allt va de bra!
 
efter den lektionen har jag min sista som är english 126, min sista engelska kurs woho! möts tre dagar i veckan och vi skriver uppsatser om dikter osv.. jag gillart! :D
 
idag är jag helt slut dock efter audition, när nervositeten släppte kom huvudvärken men inte gör det mig ngt, jag gjorde ju det iaf :)))
 
Nu ska jag snart se på baseball! för säsongen är igång YIPPEEEEEE :D
 
Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Sara

Duktig tjej! Vilken låt var auditionlåten?

2013-04-04 @ 11:16:50
URL: http://sarakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0