Mamma e här!

Äntligen :)
 
Igår åkte jag till Seattle-Tacoma Intl. Airport och mötte upp mamma, Kristina och Samuel :)
 
Det tog sin lilla tid då många flyg kom in och customs tar då lång tid. Men åh va härligt det var att krama om mamma efter ett år på varsin sida jorden!
 
Vi tog en taxi till hotellet där dem bor, blev lite ordnande och prat och sen tog jag bussen hem. Jeremiah kom och hämtade upp mig på Kent station för jag vågade inte vänta på bussen där i 45 min. Det brukar vara lite oroligt där ibland eller vad man ska säga. Finns allt möjligt folk där och ofta sådana som helt oväntat kan komma fram och verka hotfull, har hänt förut dock var jag inte ensam då!
 
Förresten, satt och väntade på bussen från Southcenter mall till flygplatsen, då var det en snubbe som gick förbi och sa "bitch" hela tiden till alla och stirrade. blev obehagligt för någon antar jag, för tre poliser tacklade ned honom, så han låg med ansiktet i marken och polisens knä på ryggen. Jag märkte inte ens när det hände.. Fastän jag satt 3 meter ifrån haha, jag var väl i min egna värld som vanligt! Sen va de lugnt.
 
Haha jag gick in på Macy's innan detta, en kille som jobbade där kom fram till mig direkt när jag kom in i butiken och ville sminka mig (såg jag så förjäklig ut?haha), så jag lät honom. Han va duktig, men när det var klart och jag fick satte jag fingrarna mot ansiktet och drog dem mot kinden, japp, hela handen full med smink. Haha.. yuk.. bara att tvätta av, det kändes som svett hahaha! :P men alltid skoj o bli sminkad :P
 
Nu ska jag plugga i panik, riktigt stressad nu känner jag, måste plugga men helst vill jag bara sova. så sjukt trött!!
 
Ha en toppendag :) Idag blir det en sväng till mamma i Seattle med Max för lunch mm :)

Kommentarer
Postat av: Gudrun

Är jättekul att få se dej igen min fina tös. Vilka fina minnen från Auburn där du studerar, vilket fint college. Seattle är ju helt otroligt fint, jag kommer absolut att åka tillbaka dit. Kram

2013-08-31 @ 11:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0