End of fall quarter!

Idag har varit en stressig dag, senaste veckorna har varit det faktiskt, och här har jag inte ägnat en sekund..
en månad sedan för att vara exakt!
 
Lucia idag, eller ja nu är det 2 på natten till lördag, har inte sett ngt lucia här än men ska nog dricka kaffe till frukost imorgon och äta lussebulle och se på lucia på svt om det funkar :)
 
Pjäsen vi hade i skolan gick jättebra, jag var ju kostymdesigner, och min lärare var supernöjd med alla kläder!! 
Piano gick bra, hade min final idag. spelade when a man loves a woman inför klassen.. trodde hjärtat skulle hoppa ur bröstkorgen men jag överlevde :)
Geologi final gick bra, fick in våran slide i powerpoint imorses. Var om alla perioder under mesozoic eran, dinosaurier :)
 
Så, igår skulle jag flytta till CCA. Jag gjorde det tidigt på morgonen, flyttade ut ALLT. Ångrade mig då jag trivs i huset här så sjukt bra. glömde av varför jag funderat på att flytta överhuvudtaget. Så jag kom tillbaks, bytte rum med Kaitlyn också. Hon ville ha ett större rum och jag ett mindre, så det var ju toppen! Så nu är jag på plats i mitt fina rum, världens skönaste säng med :D 
 
Annars idag då, efter pianot gav jag mig själv en öl kl halv 4 på dagen, så får man göra ibland! Hoppade in i duschen och snabbt iväg till bussen till Kent station för sushi :)
 
Efter det, hem, proppmätt, ville spy och sova på samma gång men inte gick det. Drake sa att vi behövde åka till Kent station och AMC biografen. Vi hade ju bokat biljett på premiärdagen av The Hobbit. Japp, dödstrött och mätt satt jag i 3 timmar på bion och var hemma runt kl 1 på natten. haha.. bahhh nu vill jag sova!
 
The Hobbit 2 var bättre än 1an säger ja bara :) jag skrattade mest hela tiden!
 
GODNATT ses på tisdag Sverige :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0