2 dagar har gått

Sedan Whiskers försvann. Akvariet står och ekar.. Trist.. Men ska gå till en petstore här i närheten istället. Walmart är inte bra på det där med djur. 
 
Annars då, jo igår i skolan började vi med våran small group recital, vi är alltså ca 10 pers som ska sjunga en sång inför ett mini uppträdande innan vårat stora uppträdande, för att ge ett litet smakprov. Lyssna på Simple Gifts på youtube. Superfin! Så glad att få sjunga soprano på den :)
 
Sara, jag kanske kan spela in en snutt nästa gång vi övar så får du höra, vi låter riktigt bra vad jag vet!!
 
Från en sak till en annan, matteprov imorgon. Behöver en spark i räva för jag är nervös.. Måste få bra betyg på denna!! Men composition of functions, geometri osv är ju svårt.. dock riktigt kul när jag förstår :D vilket när det väl händer så går vi vidare på en annan sak och jag står på ruta 1 igen hehe..
 
Imorgon är en lång dag, matteprov är inte på lektionstid, så har ännu en gång ca en timma fast att jag kommer försent till mötet gör inget.. Så efter det, möte med European Student Union club.. Efter det, jobb till 5! Sen efter det.. trumvirvel.. kommer Kiki över och vi ska planera kommande resan till San Francisco på spring break! SÅÅÅ EXCITED! Hoppas verkligen vi kommer iväg, för vi vill.. oj vad vi vill!! :) plus att boende blir billigare då hon är 17 och bor gratis.. perfa!
 
Fredag är vi lediga från skolan, då blir det en tur till Kent Station, bio: Lés Miserables. Sen Lunar new year, fira in kinesiskt nyår :D yeeha! Klarrött är dresscode och jag har införskaffat mig ett rött linne..
 
Well well.. back to business, ska snart iväg på basketmatch och kika!
 
HA DE!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Önskar att jag hade haft råd att åka till SF!!

Har dock sett Les Miserables. Underbar film, önskar bara att det hade varit subtitles eftersom dem sjunger varenda mening. Inget vanligt tal. Bara sång.

2013-02-07 @ 05:37:03
URL: http://gelixiusa.blogg.se
Postat av: Sara

Jaa! Snälla försök så ja får höra!
Är säker på att in låter underbart :D
Jag har inte lyckats gå med i kören här som jag skulle. Det blir för mycket med skola och jobb än så länge!

2013-02-08 @ 22:25:30
URL: http://sarakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0