En förpillat förtjusande dag!

Idag är det tisdag, för er som inte har koll.
Igår var det President's Day och vi var lediga. 
Vart så sjukt stressad över tanken att jag skulle haft hela tre prov idag, men lyckan slog till!
 
Hörde att matteprovet inte var förrän torsdag så firade med att baka hallongrottor :D
 
 
Sedan idag så hade vi kör som vanligt, så vi i small group fick sjunga inför hela klassen också, öva lite! Sen hade jag matte, gick igenom logaritmer.. svårt!! Efter detta spanskaprov, vilket jag hoppas hoppas hoppas gick bra!! Så var klar 11.30, kollade om våran drama lektion var inställd, för jag såg en lapp om att en annan lektion var det, och min lektion var det med :D skulle haft ett quiz där, men då blir det imorgon! Göttans, kan jag plugga lite mer.. Så slutade kl 11.30 istället för 2 :D
 
Det är sådant otroligt fint väder idag med, SOL och 10 PLUS!!! Har suttit med te och hallongrottor och gottat mig i solen :D 
 
Iväg och träna sen, behövs må jag säga. Sen blir det bio, Safe Haven :) 
 
Ha en god natt! Själv ska jag fortsätta ha en toppendag :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, du är rolig du!
Vilket fly!!

Och hallongrottor, det var inte igår!!

KRAM PÅ DIG

2013-02-20 @ 07:52:51
URL: http://sarakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0