SJSU

San José State University. You've got me hooked.
 
Vilka event dem har för elever! WOW. Jag MÅSTE komma in där.. MÅSTE.. men jag har en audition där isåfall och det KAN sätta käppar i hjulet. Men, därför ska jag ju börja läsa drama på skolan.. I will be prepared!
 
Men alltså, vilken lycka för de elever som studerar där nu, dem har event så som
Backpacking in Yosemite (vilket är lite av en dröm för mig).
San Diego kayak and camping. 
Learn to surf.
Santa Barbara camping and hiking.
 
ahhhh SJSU snälla ta emot mig som framtida elev..!!
 
 
nu, tillbaka till studier..
 
oh.. bra moment idag, fick 9,5 av 10 på mitt prov i Drama.. :D
på spanskan skulle vi agera, och dem andra skulle gissa. det var min och min väns tur, jag tyckte dem sa dos.. så jag ställde mig upp och låtsades slå en baseball.. vilket var fel.. hon sa 5.. och jag lyssnade nog med röven... så min vän tog över turligt nog, men inte skäms jag över de, jag fick ju spela baseball.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur många år blir du där isf?
Jag kan behöva typ 2 år på mig att spara för att kunna komma och hälsa på :P

2013-02-14 @ 11:39:43
URL: http://sarakan.blogg.se%21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0