Bilder

Kl är efter 1 på natten och jag tänkte plugga medan det är full rulle i vardagsrummet med hög musik och fest.. att dem orkar :P Ja, jag är väldigt trött på att vi har fester här jämt.. Vi bestämde alla 4 att inte ha det här med utan någon annan får ta över, men ändå så blir det här. haha.. orkar inteeeeeee!!
 
Men till något roligare får ni lite bilder. Från cheerleadingen, hejat på basketmatcherna :) lite fest och annat!
 
Kollade på Seahawks match! Football! Dem vann :D dålig bild dock..
 
Mesta av gänget samlat!
 
Här kommer nyårsbrudar! Veronica, Ami och jag!
 
Här har vi stiliga grabbar! Ja, vi tvingade Koen att byta om! två sista bilderna höll Max och Veronica tal. Vi hade skrivit ett om killarna och killarna ett om oss tjejer :) Så kul!
 
För dem intresserad (Sara? haha) min nyårskyss ;)
som senare slutade såhär...
Jag dör! haha
 
Jag och Veronica på våran första match vi hejade på! Jag va sååå glad efteråt :D
 
Fick besök av denna attraktiva man! :*
 
Sista bilderna är från födelsedagsfirandet i fredags! Det var för Kyle, Veronica, Robbin, Jakob och mig som alla fyller i Januari :) Jag och Ann-Kristin köpte bubbelplast till killarna och ni ser hur förtjusta dem är i det.. hah! Kyle fick en lapp bak på tröjan, Made In China..haha! Sen så kom Kyle och smetade tårta i ansiktet, ja detta har hänt förut och det brukar bli fight :D och inte ska väl jag smeta tårta i ansiktet på honom? Näe, jag drämmer hela tårtan i ansiktet på honom :D dock var jag inte beredd på den payback som komma skulle. Veronica sa "hey Marie?!", jag vände mig om och fick den andra tårtan i nyllet.. och här i USA har dem ju enbart socker i tårtan.. Så.. ja.. ni kan ju tänka er hur svårt det var att få bort det från ansikte och hår.. haha! Slutade med en dusch när jag kom hem. Men kul hade vi :D la mig kl 5 på morgonen och vaknade 10.. urk..
 
Idag har det BARA varit lugnt! Försökt plugga inför alla prov som är nästa vecka men får cramma in det imorgon.. gah! Seahawks game imorgon igen dock :) Köpt seahawksmuggar till oss som bor här inför detta :D Brad var glad!! Nu blir det sängen, tänker inte läsa en rad innan det.
 
GODNATT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0