Tröttis

Något så fruktansvärt trött! Var en dålig student och skippade första lektionen.. Vaknade av mig själv kl 8.10 imorse, börjar kl 9. Men kunde fortfarande inte hålla ögonen öppna, käkade frukost och gjorde mig iordning men somnade nästan ståendes. Därav sov jag till 9.30 ca.. Men ändå kunde jag inte hålla mig vaken vid matten nästan. Sjukt!! Vad händer? La mig ju kl 12 iaf. Ikväll är det cheer för basketlagen, 4-10.. Därav 2h plugg innan kl 4 och två timmars plugg innan mina läxor är due kl 11.59 ikväll.. Ja e sjukt stressad.. Förlåt mig som klagar, jag är fortfarande glad jag studerar här och alla aktiviteter jag har, men ibland rinner det över.
 
Haft 3 prov denna vecka, 1 kvar imorgon, matte. Så jag har 4 matteläxor till inatt och fredag.. sigh.. och spanska på de :)
 
Frågade snällt om jag kunde komma på sista matchen och cheera men då fick jag ett "hot" att hon ställer in alltihop om jag inte är där (ja vi har 1 som inte kommer redan) så visst förstår jag men skolan känns viktigare ibland.. Jaja, jag får plugga räva av mig :) de ska gå!!!! har suttit nu på min rast så ska springa iväg på lektion nu!
 
Ursäkta mitt klagande igen! Skriver imorgon :)
 
Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0