lill-lördag

Hej!
 
Nu var det ett tag sedan igen. Händer inte mkt dock.. mestadels plugg! Men dagen till ära, lill lördag, ska jag til The Ram med några vänner på lite trivia :) ska bli kul! Dramagänget såklart haha!
 
Hm, det var auditions för The Young Frankenstein för ett litet tag sedan, vad jag ångrar att jag inte gjorde audition för den musikalen, även om jag inte skulle kunna vara med. Efter det har jag verkligen tänkt och vet att jag är inne på rätt spår för vad jag vill göra :) Om musikalartist inte går bra, vet jag att jag iaf vill jobba inom det området no matter what :)
 
Kollar på Dance Academy på netflix också, baraaa massa balett. Vad jag saknar balett men speciellt jazz dans! tur att jag har ett stort rum med mycket dansyta :P
 
Ska gå till en dansskola i Kent här i närheten och dansa lite nästa vecka tänkte jag. CRAVING! Låter så cheesy men det är verkligen det där att man känner sig levande när man dansar! Jag gör det iaf :) Därför blir det Musical Theatre med minor i dance!! wihooo bara det där med pengar som är problemet, hm, måste de va så dyrt med skola här?
 
Ska dock bli intressant att spana in dansskolor i GBG när jag kommer hem. Dock har jag redan varit på balettakademien och dansat där när jag gick på gymnasiet, vi hade en lärare som jobbade där också så hon tog oss dit. Även Performing Arts school i gbg var jag och dansade lite på när vi var på studiebesök. Enda jag inte besökt är HSM i gbg, en musikalskola. Blir det inte USA så ska jag försöka mig på den!! 
 
Ok, för mkt snack nu! Ska slänga på mig en tröja och sticka ut till Mackenzie som hämtar upp mig om 10 :)
 
Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0