Mitt rum!

God kväll! Sitter och ska försöka plugga här då jag har ett stort prov imorgon.. aah paniiik! Men vi får se, de mesta kan jag ju men när det är trixiga fråga sätter de käppar i hjulen :P vi får se hur det går :) Men, har varit lite upptagen idag att flytta in i mitt rum, som dem flesta vet har jag delat rum med Veronika i en månad, vilket gick bra men att sova på madrass i en månad är jobbigt.. inatt sover jag i en säng för första gången sedan dess, haha! GÖTT :D Har tagit lite bilder:
 
 
Såhär ser det ut, väldigt stort må jag säga!! Ska sätta upp lite bilder på vänner och familj imorgon också när det finns lite mer tid iaf :) Kommer vara en busy weekend nu men ska berätta mer om det på söndag!
 
Ni ser förresten bara en liten del av vad som är innanför garderoben, lite är slängt och sen har jag en resväska med jackor och vissa klädesplagg som ska med till Sverige.. haha, jösses.. varför är jag så dålig på att rensa kläder?! Tänker att jag kommer använda det sen gör jag aldrig det :P anywho.. tillbaks till geologi studierna :)
 
Ha en fin torsdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0