SOMMAR!

Hej! Long time no see..
 
Här är det över 30 grader varmt dem kommande dagarna. Idag spenderades i Seattle, sjukligt varmt säger jag bara!! och jag bar jeans! What was I thinking??
 
Anywho, jag och Max startade vi scandinavian store, mkt lycklig Marie! Sen vidare mot downtown Seattle.. Satan vad jag slösat pengar idag.. men, ni ska få se!
 
Köpte en grön skjorta på H&M. Sen två böcker på Barnes & Noble, Bröderna Grimm's alla sagor i en bok. Även en baseball bok! love it.. och till de bästa, ett par ray ban brillor! Som jag suktat.. nu är dem mina! Detta blev möjligt då jag fick sjukt mycket pengar tillbaks efter att i onödan betalat en försäkring från skolan och sedan även  "droppat" två kurser som var online, det var för svårt online så bestämde mig för att ta en till termin här på GRCC i winter istället :) yay!!
 
Beställde även en bok till papsen som fraktas till Sverige as of now.. sen beställde jag en sak till mig själv som jag visar nästa vecka. ja sen är det nog med shopping!
 
Denna veckan har lektionerna börjat, jag läser geologi och så har jag en joggingkurs. riktigt intressant och roligt! Geologi där läser vi om vulkaner och studerar olika sorter. Joggar gör jag även varje dag i en timma.. jobbigt med all luftfuktighet nu, det är som en regnskog här :)
 
 
 
Haha det är Max ni ser på bild i mina brillor! Och såhär är vädret nu :) kl är 9 på kvällen!
 
Imorgon blir det bröllop för Angelica :) Och på söndag blir det wild waves park!! :D badaaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0