Effektivitet!

Igår hade jag min spanska presentation, den gick riktigt bra :) kändes det som iaf! Senare när jag kom hem så sov jag i tre timmar.. vaknade kl 6 och kom på att jäklar ja jag har en 5 sidig uppsats till imorgon.. som tur var hade jag redan skrivit 1 sida.. så vid 10.30 va ja klar :) 
 
Imorse nu har jag finslipat lite och skrivit ut den, 5,5 sidor blidde de, och så har jag fixat min spanska uppsats och skrivit ut den.. känns att det går mot slutet nu :D otroligt skönt!! borde ju sälja tillbaks böcker, min spanska bok kostade mig över $200 vilket är hutlöst.. tror dock inte dem tar tillbaks den.. 
 
Anywho! Idag är det sista lektionerna, så gött :D Men haft så sjukt bra klasskamrater i alla kurserna så kommer sakna dem.. tur man kanske håller kontakten med en del iaf :)
 
Bara att se fram emot drama, concert choir, engelska och förmodligen matte 141 en gång till i vår :) Hoppas dock verkligen jag klarar matten, behöver ca 74-75% och jag har 72... måste få ett 2.0 i betyg.. håll tummarna!!!
 
Nu ska ja göra mig iordning för denna dag...
 
Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du kan ju sälja tillbaka din bok under buyback perioden nästa vecka. Brukar få tillbaka ungefär 50% utav vad man betalade i början. Jag trodde man behövde 2.5 för att klara kurserna? Det var ialla fall vad min lärare sa så jag har kämpat arslet av mig och jag hoppas du också klarar den för fy tusan för att gå om den igen!

Angelica :)

2013-03-16 @ 18:26:11
URL: http://gelixiusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0