Lördag

Ni anar inte hur skönt det är att vara ledig :) Kan äntligen koppla av, för stunden. Blir massa plugg nästa vecka och skriva artikel för skolbloggen, men oj oj vad jag ska relaxa i San Francisco! Blir lite sightseeing till Alcatraz, Coit tower, piren med sälarna, den där backen som är med i många filmer med spårvagnen, cykeltur på golden gate bron mm :) Ska bli otroligt kul att träffa Drake med, som jag saknat honom! Om han kommer dit vill säga, de hoppas ja på iaf :) Vi blir ett kul gäng som åker också, fler och fler som hänkar på :D the more the merrier!
 
Idag har jag varit i Seattle, sett Pike Place Market, gumwall (satte dit ett tuggummi jag med, failade första gången och det hamnade på marken, haha typiskt mig..). Såg även restaurangen där Tom Hanks käkar mat i Sleepless in Seattle :) Shoppade lite kläder, det är ju St. Patricks Day imorgon om jag minns rätt, så köpte en grön tröja! Jaa vad mer, inte så mkt.. Just nu spelar jag och Ann sims.. hehe.. Men imorgon blir det lite partaj med grön mat och gröna drinkar :)
 
Blir nog sova tidigt idag med, och sova ut lite imorgon också! Så skönt.. kanske drar iväg och solar lite solarium, har blivit för mycket av detta men kan ju va fint o va lite brun till semestern haha, fjant..
 
Nästa vecka blir det hårdträning också, legat på latsidan sedan fall quarter då jag hade min träningsklass.. Meeen men.. fy skäms på de...
 
Tillbaks till att göra absolut INGENTING, det med nöje också :D 
Här kommer en drös bilder, första starbucks ser ni där :D alltid sjuuuuk kö så gick inte in..! ser ni den svenska flaggan på "gumwallen"?
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Oh skrek fiskmännen nåt till dig? :D
Äcklig tuggummivägg men ganska coolt ändå.
Det har ju öppnat ett Strabucks i gbg, det var nog ett tag sen iofs :P
Men svindyrt är det så jag försöker hålla mig..

2013-03-17 @ 08:25:43
URL: http://sarakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0