nervositet!

Börjar blir lite smått nervös redan nu! Vi har en konsert imorgon med kören :) Faktiskt lite glad att jag tackade nej till solot haha.. bahh...
övat idag, städerna i låten Ive been everywhere med Johnny Cash sitter helt okej, men det är ju typ 57 fel av mig, 62.... stycken städer jag ska minnas att sjunga, ja jag har räknat dem.. hujedamig.. 
 
Det blir nog bra tillslut iaf :D
 
Idag blire en tur till supermall efter skolan tror jag, behöver lite kläder inför imorgon.. klädkod är svart/vitt och lila accessoar :) har typ inget alls i min garderob.. buhu.. vilket ilandsproblem :P
 
bara längtar efter helgen nu! Långhelg!! För min del ungefär 5 dagar, om jag inte har lektion sista veckan då.. för då har jag "bara" två prov på torsdagen.. inga små prov heller utan final.. håhåjaja..
 
Nu ska jag strax till skolan igen och lyssna på presentationer!
 
hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0