Cinco de Mayo

Idag är det ett år sedan jag och Jennifer ordnade lite tacokväll med grabbarna. Idag blir det en repris men andra vänner :) Även vattenkrig då vårat väder är så sjukt fint, vilket jag visade i föregående inlägg.
 
Igår var jag och Koki på event, paddlade kajak vid Alki beach i Seattle! inkl. shopping och middag. Så härligt var det :D varmt och skönt, lite småläskigt doc för det var inga dåliga vågor och massa båtar ute. Jag fick ju såklart panik när jag inte fick styra kajaken, Koki hade styrt en iaf en eller två gånger förut och den med mest erfarenhet skulle göra detta, ja, jag har fått veta hur man styr en båt sen ja va liten, ibland är det svårt. men jag lät honom göra det ändå :P
 
Tror jag blev lite småirriterad haha, kände mig så dum! Men vi hann inte ens ut och jag fick säga till höger höger höger och ändå åkte vi in vänster in i strandkanten, två gånger. hahaha.. Aja, tillslut kom vi ut och det gick riktigt bra :D även fast jag fick säga till när vi skulle svänga och paddla på, det var stora pålar ute i vattnet hade inte velat fastna :P ANYWHO.
 
Upplevelsen va toppen iaf :D Så bra sällskap!! Ingen shopping för min del, ville ha en bok jag spanat in men den har dem inte på Barnes & Noble i Seattle... :P
 
Kommer lite blandade bilder från African Culture Night i fredags och kajaken igår!
 
Nu ska jag plugga! Ligger något efter :P
 
 
Jag och min snygging ;)
 

Kommentarer
Postat av: Terese

Åhhh jag vill se ansikten! 😜

2013-05-09 @ 11:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0