Min fredag

Igår var sannerligen en händelserik dag :D Bra väder och händelser! Hade en toppendag i dramaklassen, dock var det såå typiskt jag frågade min lärare om jag fick gå 5-10 min tidigare om jag inte behövdes, så lektionen startades. Jag behövdes inte den första timmen och 40 minuterna, bara de sista 10.. GAH haha.. Dock hann jag till jobbet och lämna in mitt tidsschema :)
 
Här kommer en drös bilder från igår! Var på min första baseballmatch i Seattle, har bara sett baseboll hemma i Sverige annars så detta var sjukt kul :D Fick äntligen stå i seventh inning stretch och sjunga Take Me Out To The Ball Game. Det var en fin känsla att få sjunga med i den sången, för det är en väldigt gammal tradition :) Även att få göra vågen hela arenan runt :D
 
När jag kom hem så var det party för Max som idag fyller 18!
 
 
Detta är några i min dramaklass! Eliane och Jake kom utklädda till mexikaner, sen lekte vi massa lekar när vi inte behövdes :D Matt alltså, haha.. Han är ett dagisbarn på bilden över denna! 
 
 
Från baseboll matchen! :D Mariners vann!! 6-3 :)
 
 
Lite folk hos Max :) De va fullt hus! Safety kom och knackade på dörren med, vilket innebär att alla under 21 måste gömma sig eller hoppa ut genom fönstret. Vilket dem gjorde, så var det den bästa safety snubben som kom hit, han bryr sig inte utan han kom in och joinade oss istället :D så vi kunde hämta tillbaks alla haha.. Så ska de va :D
 
Idag ska jag till Southcenter mall med Koki och kanske Joel! Handla present till Max och ett par nya sneakers till mig inför min jogging klass i sommar här :D Haha jag hade en present till Max igår, jag skrev om Little Mermaid (part of your world) med egen text om honom och sjöng, vilket var uppskattat :D
 
Ha de fint!

Kommentarer
Postat av: Terese

Där är ju bilden med stort B! :D

Svar: visst Tirre ;)
Marie

2013-05-13 @ 09:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0