Despicable me

Jag är så dålig på att uppdatera! Men, jag gör inte så värst mkt just nu mer än att plugga och oroa mig för vad CSN ska ge mig för beslut om jag ska få stöd för att plugga min sista termin här eller om jag måste hem, läsa en kurs där och sen tillbaka för min sista termin. Det sistnämnda hoppas jag verkligen inte händer för det har jag redan fått göra. Dock inte åka hem ifrån ett annat land men innan jag kunde börja här! anyhow..
 
Nu ska jag sova och se ett avsnitt av Medium på netflix! mitt nya beroende. eller ja, jag har massa serier jag följer just nu och jag vet inte hur jag lyckas ha koll på allt, eller hur jag finner tiden :P haha.. jaja, imorgon blir de plugga heeele dagen och även registrera kurser för vinter terminen!
 
Nästa termin blir det ingen mer kör, ingen individuell sång eller yoga. Nä, nu blir det Drama, Biologi, Amerikanska minoriteter och etniska studier och sist men inte minst, historia dvs filmhistoria! online dessutom. men min dinosauriekurs online nu går riktigt bra faktiskt. har fått göra saker som att ha öppen bok under alla stora prov, sprnga runt i mjöl på golvet för att göra fotavtryck och i helgen ska jag se på jurassic park som en del av extra credit! Jag kan ju för fasen filmen utantill, men nu har jag fått frågor att tänka på så de ska bli skoj :)
 
NATTI! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0