Happy hump day

Det är vad man säger på onsdagar här, ingen aning om varför! ska nog googla det :P
Kanske är detsamma som lillördag?
 
Blev inget karaoke i måndags, Ians bil gick sönder mitt på freeway, börjar ryka ur fläktarna så vi fick stanna. Tydligen hade kylaren gått sönder och börjat läcka inuti och utanför bilen.. Tur va så åkte Levi 10 min efter oss så han och dem andra kom till undsättning, vi åkte med bilen till Federal Way istället för karaokestället i Tacoma och satte oss på The Rock och käkade pizza o drack öl till tow trucken kom :) Var en lika lyckad kväll det!
 
Idag har varit en produktiv dag, pianokursen går så bra. Läraren frågade mig idag om jag bara tar kursen för en liten refresh of the mind.. ja det kan man säga :P eftersom jag lär mig sångerna jag får på 5-10 minuter istället för att ha dem i läxa under ett par dagar, haha.. men det är kul :) så nästa vecka ska jag ta med lite noter jag har liggandes här från när jag spelade när jag var liten, det är en sång jag vill öva på mera men bara kommer ihåg början på. det tyckte hon var en bra idé. ska även ta med några från kören vi sjunger nu och spela :) ih så skoj! däremot blir det väl fortfarande trixigt med gehöret, tar lite tid att läsa noterna som är emellan vänster och högerhanden, men det ska jag väl kunna lära mig! :) 
 
Efter skolan gick jag till jobbet på international programs, Mike McIntyre (en speciell och välkänd person där som Max jobbade för, helt underbar är han alltså!) han vill jag skulle komma in och säga hej för vi har inte setts sen augusti! Så vi pratade lite och så fick jag ett litet uppdrag om en broschyr vi ska ge ut. Sen ansökte jag om graduation :) Så efter CSN ger mig svar är det officiellt att jag slutar här 21 mars.. åh det gör mig tårögd nästan!! Men ska ju börja söka universitet nu :) spännande! undrar vart jag hamnar härnäst. jag hoppas ju på the east side av landet! närmre new york och närmare billiga biljetter till sverige så ni mina vänner kan hälsa på :)
 
Nu ska jag strax iväg till bibblan och spela piano, det är så kul när man lär sig igen! varför skulle jag sluta för egentligen?? :P
 
hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0