TBT

Idag blir det throwback thursday. Men bara från tiden då jag kom tillbaka till USA nu i september :)
 
När jag kom tillbaks från Sverige fick jag ett stort kit med parfym och annat från Jeremiah, han jobbar på Macy's och Nordstrom. Trodde detta var bubblor för ett bubbelbad, men nej det var såpbubblor! :D
 
Klappade denna lilla filuren på skolan :) Gatorfest! Signade även upp mig att volontärarbeta på ett animal shelter!
 
Levi och Ian hade pyjamasparty, fick äntligen träffa Medusa och gosa med henne, haha :)
 
Hade tillslut Medusa inlindad runt hela mig! Kollade på Seahawks game dagen efter pyjamasparty!
 
Jag och Katrine åkte till Supermall för att kika lite, och kolla på halloween costumes. Såg denna som vi aldrig sett förut. Nu måste jag ju vara här 2020!
 
Mount Rainier var väldigt vackert häromdagen!
 
Blev bjuden på mat på en sushirestaurang i Seattle av min fina vän Ian och efter det Secondhand Lions på 5th Avenue Theatre :) Sååå bra! Träffade ett svenskt par på teatern också! Mycket bra kväll!
 
Har den senaste tiden fått heta Bree när jag behöver lämna mitt namn, denna gången blev jag Mario, uppgradering helt klart!
 
Träffade Drake, åkte med till ett gäng av hans vänner på fest, eller ja, dem flesta hade somnat så vi passade på att hade lite kul istället, ja det ligger en person under alla staplade saker :) Undrar vad han tänkte dagen efter.
 
Nu är kl snart 8 på morgonen här, börjar kl 9 och jaa jag måste säga jag älskar mina kurser denna termin :) Har knappt läxor alls! Bara läsning ibland. Concert choir på morgonen, alltid härligt med lite sång. Sen Antropologi då läraren är allergisk mot läxor så bara note taking där :) Efter det dramakurs, fick tyvärr ingen roll i denna pjäs, Death of a Salesman, men vad gör det, jag är head crew över costumes och jag har såå många ideer :)
Efter det har jag piano måndagar och onsdagar, kul att vara tillbaks där igen också, inte spelat på nästan 15 år så mycket att lära in igen. Sen är det geologi online, läser om dinosaurier, hur spännande är inte det? Dessutom märker jag vad mycket min geologi kurs jag tog över sommaren hjälper mig i denna :))
 
I helgen nu blir det lite ditt och datt, får låna Ariana's bil då hon ska till Boise, så kör henne till flygplatsen sen blir det IKEAAAA! haha..
 
Ha en toppenhelg :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0