Än går det bra!

Ja, fick hoppa på kemi 1 och fysik 1. Riktigt bra! Svårt är det dock men det ska gå. Sen fick jag även jobb inom hemtjänsten :) Så jag börjar där nästa vecka. Har anmält mig till högskoleprovet också och gissa om jag är nervös redan nu!! Jag tänkte efter jag kollade några exempelproblem i mattedelen, herregud, löjligt lätt (där jag satt med min miniräknare). Googlar lite och inser att miniräknare inte får medhavas. I am screwed.. Det blir öva som attan där!!
 
Just nu är jag mest nervös över att läsa in fysiken och kemin, mycket att göra själv hemma för det är inte många lektionstillfällen.. Jag måste ju få godkänt!
 
Nog om detta.. Imorgon är det matfestival, yay :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0