Ändrade planer

Ja, såhär blir det. Helt plötsligt har hela New Jersey idén känts otroligt fel. Så, igår när jag skulle börja packa (jag skulle flyga imorgon och hade inte ens börjat, och då skulle jag åkt till flygplatsen idag) kände jag att, jag har aldrig dragit mig för att packa till en USA resa, jösses, till alla Seattle resor har jag packat minst en vecka innan. Och nu dagen innan kunde jag inte ens få mig till att öppna resväskan. Så fel har det känts. Beslutet blir att jag hoppar av innan jag ens börjat. Så jag kan ju få tillbaka pengarna för studierna iaf, flygresan får jag ju helt enkelt ta att det inte går att få tillbaks. 
 
När jag sedan bestämt mig för detta ser jag att ett vulkanutbrott är påväg att hända på island. Ja, då känns det nästan som ett tecken att jag inte ska åka. (skulle mellanlandat där, 9h väntetid till nästa flyg). Dem har ju börjat evakuera stora dela i närheten av vulkanen. 
 
Ska ringa tusen samtal på måndag känns det som. Skolan, flyget, csn, banken och komvux. Ja, jag ska läsa in några ämnen och söka Medicinska analytikerprogrammet i Örebro. DET, känns helt rätt!! Det var ju det jag ville utbilda mig inom i USA också, men det var svårt att se till att utgången blev just det, jag menar att om jag går biologi kurs där, är det inte säkert att jag kunnat arbeta inom laboratorie. Nu i örebro om jag kommer in blir ju inriktningen laboratoriemedicin, som är mitt i prick :) Och att kunna skaffa eget boende, ja, det blir inte bättre än så!
 
Nu kan jag istället spara pengar för en resa till usa! Ja, detta känns rätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0