25 dagar

Om 25 dagar bär det av! Tiden går snabbt nu. 
 
Dem senaste dagarna har jag mejlat, ringt och mejlat lite mer. Till skolan. Var ju inte nöjd med att behöva läsa spanska, och nu slipper jag det :) Ringde NYU och ska boka in ett test i svenska som jag får credits för och kan föra över till MSU och så är det klart! Härligt! Nu har jag även lagt till fler kurser i höst, dock skulle jag behöva läsa 5 kurser och inte 4.. Känns som jag kan behöva läsa 2 terminer extra.. vi får se. Men i höst blir det religion, sociologi, intro to computers och matte. Denna hemska matte alltså! urk.. Men måste man så måste man. Det är statistics in biological science så det kan nog bli kul! 
 
Men är lite förbluffad över antalet ämnen jag har att läsa innan jag får läsa ren biologi. Det är minst 10st allt som allt.. Därav behovet för ett extra år. vi får se hur det löser sig..
 
Men ändå är jag taggad att börja :) Får ju skylla mig själv att jag kom på vad jag ville göra för sent.
 
Nu har även summan för skolkostnaden kommit, 110.000kr kommer det gå på varje termin. Bättre än 120.000kr iaf :)
 
Idag ska jag fortsätta göra ingenting tror jag, haha.. jag får ju passa på nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0