Amerikanska ambassador round 3

Hallå!
 
Skriver inte så mkt för det händer inte mkt :P
 
Men, imorgon bär det av till Stockholm för på torsdag har jag tid hos amerikanska ambassaden kl 8 på morgonen. 3e gången jag ansöker för visum :P Nu för MSU! Hoppas allt går vägen, det är så sjukt mkt som ska med och vara gjort innan (inte lika enkelt som för 3 år sen alltså..) så nu är jag ännu mer nervös.. alla kvitton papper och kopior och pass bla bla.. Denna gången inget frankerat kuvert iaf, verkar det som! Mejlade ambassaden igår om det och har inte fått svar än, men det står ju inget om det ngnstans.. anyhow!
 
Ska bo på vandrarhem i gamla stan med min fina mamma. Vi ska gå på Aifur, vikingabaren imorgon kväll :)) Ska även kika in på Sephora och se om det är i klass med USA ;) Skulle köpa en YSL mascara hemma i stan igår tänkte jag, vi har ett ställe som säljer det, och självklart missade jag, 50% rabatt på YSL smink, allt var redan borta... så gör ett försök i Sthlm!
 
Nog om detta.. håll tummarna nu!
 
Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0