Bokat!

Nu är flygbiljett bokad, ja faktiskt i förrgår! Blir 9h väntetid på island, men det är det värt. Hellre det än att sitta på ett tredje flyg och ändå vara framme samma tid. Så kan jag åker jag iväg till en varm källa, finns bussturer från flyget :)
 
Idag har jag skypat med en från skolan, så jag har fått kurser utvärderade och mitt schema för hösten. Jag ska ha public speaking!! HJÄLP! jag avskyr det och därför undvek jag det ämnet på GRCC. Men, det var ett requirement för biologi, inte förstår jag varför, så jag måste ta det. Jag kommer spy, jag blir alltid sjukt nervös. Men men, det är ju bra att göra det man är rädd för. Så jag ska försöka se positivt på det.
 
Spanska ska jag ha, igen, det var sjukt svårt på GRCC men lyckades få 3.6 av 4.0 i betyg så något lärde jag mig iaf, lyckades ju ha ett tal i spanska tillochmed. heh.. Det är lättare att hålla tal på andra språk! Men nu måste jag läsa kurs 2 iaf eftersom jag inte gjorde det på förra skolan (det stod att internationella inte behövde ha ett tredje språk, men tydligen är det så på denna). Sen ska jag ha en kurs som jag faktiskt ser fram emot, även om den är på lördagar, intro to computers. Spännande!
 
Sen måste jag ha någon mer kurs, det blir förmodligen religion. Jag får alltså inte börja med biologi än men det är lugnt, jag visste ju om detta. Kom ju på sista terminen att jag vill syssla med detta och då får jag skylla mig själv.
 
Anywho, jag ser fram emot höst och jag ska (som jag skrev innan jag började på GRCC) studera räva av mig!!
 
Förövrigt, måste tipsa om en sak, om någon ens läser denna blogg.. Kayla Itsines träningsguide! Fasen vad den är bra, och då har jag bara gjort 3 dagar utav 12 veckor. Känner redan skillnad på att jag är påväg ner i vikt eller iaf mot ett sundare mig. Måltider är redan utsatta för första veckan och sedan hur man fortsätter. Träning är utsatt för alla 12 veckor om jag minns rätt. Och, det bästa faktiskt, hon skriver att stå in på vågen hela tiden, då blir du besviken på dig själv om du inte ser skillnad, utan fota dig själv varje måndag i samma vinklar och samma kläder, det är där skillnaden syns! Väga sig får man göra en gång i veckan. kanon!
 
Så, om 12 veckor får vi se hur detta gått! Kan ju bli lite tufft på skolan men det löser sig :)
 
Ha en fin onsdagkväll (det är väl onsdag idag???)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0